Remington F510

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Remington F510 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Ron118 19-07-2009
Geschreven voor: Remington F510

Over het apparaat kan ik kort zijn.
De vorm is prima en het apparaat is makkelijk schoon te maken. De tondeuse werkt goed. Het scheerresultaat is zeer teleurstellend. Ik krijg mijn huid eigenlijk niet glad.

vbeekv52 05-08-2007
Geschreven voor: Remington F510

Hallo, Nederland ! Ben ik nou de enigste die een Remington koopt??? Je hoort en leest en niets over. Vroeger toch een bekend verschijnsel in NL.Ik kan me nog goed het seventies apparaat met zo'n grote draaiknop aan de voorkant herinneren. Maar goed, nu over het apparaat: het scheert prima; ik ben eigenlijk Braun-fan want van Philips krijg ik rode vlekken (al jaren geleden uitgeprobeerd) en was aan een nieuwe toe. Omdat het scheersysteem van Remington en Braun hetzelfde is heb ik voor de afwisseling maar eens een keer voor Remington gekozen. En ik moet zeggen, het bevalt goed. Het apparaat ziet er goed uit, robuust en modern. Scheert goed glad ( ik heb geen zware baard). Dit ligt m.i. ook aan het type huid en baard die je hebt: wat de een prima vindt , vindt een ander helemaal niks. Het was wel even zoeken want het is in de reguliere winkels bijna niet te vinden; en heb het dus maar via een internetwinkel gekocht. De prijs/kwaliteitverhouding lijkt me goed ( niet duur).